Saturday 26 November 2011

Perempuan Ni Hati Spongebob




Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni langsung tak berguna dan menggunakan ayat yang berbentuk kasar kepada nya..Contoh nya..’Thanx Woman’ (bagi perempuan walaupun dia adalah perempuan..tapi apabila diajukan dengan ayat ‘perempuan’ bagi nya maksud itu adalah lain..Alaa..tgk ja drama melayu..Selalu nya word ‘perempuan’ tu diajukan kepada siapa??), PENIPU! dan ayat yang sewaktu dengan nya..Kerana kata-kata itu akan melekat dihatinya sampai bila-bila..Serius..Korang cuba laa..Sebab perempuan ni hati spongebob.. =.="

Kemudian..Apabila anda ingin memadamkan balik apa yang terlepas dari mulut anda dihati mereka..Anda seolah-olah menggunakan pemadam pen untuk memadam dakwat pen pada sehelai kertas..Walaupun korang dah padam dakwat pen itu..Kertas itu pasti ada bekas terkoyak walaupun sedikit..

p/s: Tetiba aku ingat pasal pemadam biru putih tuh..Sebelah boleh padam pen dan sebelah lagi pemadam pensel biasa..Aku tak suka pemadam tuh..Habis hancur paper aku..Masih ada jual agi ka pemadam tuh?? =p


p/s/s: Salam Maal Hijrah, 1433 Hijrah bagi semua kaum muslimin dan muslimat di Malaysia dan seluruh dunia.. =)


p/s/s/s: Weeeee..Esok aku ke SNBJ lagi!! Teruja kembali..Sakit hilang kembali..Har har har..

No comments: